torsdag 26 januari 2012

Vivalto Lungo

...jag har ju den enormt stora lyxen att ha en egen Nesspresso maskin, det har varit lite kapsel-torka nu sedan flytt men igår kom ett litet paket med kapslar levererat till mig, närmare 300kapslar! Det blir många mysiga stunder. Provade även en av mina sex fina koppar/muggar som jag fick av min Bror i julklapp. Idag till frukost fick det alltså bli en Vivalto Lungo, serverad med lätt skummat lattemjölk. Smaskens. Till det blev det två knapriga frukostknäcke täckta av örtcrem och spansk choritso toppade med tomat och basilika. Underbar start på min sista lediga dag. Delar även med mig av ett litet foto på min underbara blomma som jag träffade höromdagen, den stod jämte sina kompisar, ja kanske rens av syskon och bara ville följa med mig hem och på i mitt nya hus, vem har mage att säga nej till en sådan skönhet? Ja, som synes så kunde inte jag det.